ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترنم کوچولو

نظرات (7)

سحر
1 آبان 90 10:02
این عکس یه دنیا به من آرامش میده
مامان زهرا و ابولفضل
27 بهمن 90 19:00
سلام خانمي يه سري فيلم هاي آموزشي خيلي خوب خريدم که دلم نيومد به شما و بقيه ي مامانا اطلاع ندم. به نظر من که عالي بود . و تا حالا به هرکسي هم که معرفيش کردم، خيلي راضي بوده. شما هم واسه ني ني هاي نازتون تهيه ش کنيد. خيلي جذاب و سرگرم کننده هست و کمک خوبي به يادگيري فرزندامون ميکنه لينک خريد : http://shop.softgozar.com/probuy.php?bz=25780&id3=26583 اگر سوالي داشتين يا توضيحات مربوط به مجموعه ي فيلمها رو ميخواستين، يه سر به وبلاگ جديدم بزنيد : http://maman-nini.blogfa.com
مامان صبا گلی
30 اردیبهشت 91 20:17
چه اسم قشنگی داره مثل خودشه!
مامان محمد فرزام
28 مرداد 91 5:17
تولدت مبارک
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:24
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
آرزوی من
28 مرداد 91 16:51
تولدت مبارک عروسک خوشگل
مامان یاغمور
28 مرداد 93 23:19
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک